RE: Vyřešeno: Re: ie6.0cz

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Únor 6 21:03:35 CET 2002

Snazite se, ale ja vas trumfnu:
Kdyz pisu 'predtim' tak je v tom zahrnut i MS workgroup AddOn for MSDOS.
I s tim jsem pracoval. Pouzival jsem MSDOS NetBEUI na sdileni
disku, ale i primo NETBIOS na direktni komunikaci DOS programu mezi PC.

> 2) co je nativni netbios? jestli myslite NetBEUI tak to neni
> pravda. NetBIOS bezi nad (temer) kazdym protokolem
> tzn. napr. i IPX/SPX

Nativni NETBIOS je proste ten jediny spravny, myslim ze od IBM,
bez jakehokoli zapouzdreni.
NetBEUI je vymysl microsoftu, a je to vlastne 'jejich NETBIOS' protokol,
ponevadz zakladni netbios trochu priohnuli-rozsirili pro svoje potreby.

NETBIOS muze bezet nad protokoly IPX/SPX nebo TCP/IP,
nebo take lze rici zapouzdren v techto protokolech
(a jedine takhle vlastne MS sit ve Win pod IPX/SPX a TCP/IP beha).

Pokud neni zapouzdren, to znamena ze se pouzije NetBEUI samotne,
tomu rikam nativni NETBIOS, takhle to behalo v MSDOSU
a ve vsech Windoze dodnes.

Takze jsme se navzajem trochu povzdelali
a hura k nejake smysluplne praci ...

s pozdravem
radek.karaffa na ct.cz

---