RE: OT: Důvod přechodu na Linux

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Únor 6 21:13:14 CET 2002

No prave, az tohle udela M$ (a mohl by),
kde skonci desktopovy linux ?
Po kratke zkusenosti s WinXP se zacinam desit,
ze M$ tam uz to unixove jadro ma ...
Take jsem slysel (jedna pani povidala), ze rada NT6
uz pojede bez lokalniho GUI, jen s textovou konzoli
a sprava se bude delat pres terminal services v GUI na dalku.

jeste nas cekaji ruzna prekvapeni ...

PS: mimochodem, rozbehl jste nekdo ten zapraskany Lindows-OS ?
Mam pro nej volnou partition a on ji pohrda,
partition s XP mu nevoni a u Win98 nemam dost mista (jen 1.3GB) ...

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.