RE: OT: Důvod přechodu na Linux

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Únor 6 21:31:32 CET 2002

> toho mozem cez
> a reattachnem

> prave orechove".

Vsichni se otiraji o windows ktera dosud zname.
Zkuste si XP, pokud by M$ dotahnul firewall a promakanejsi
pouzivani ipsec, mate vzdaleny pristup ve VPN jako noha.
VNC je bastl kolem GDI, to nemuze byt lepsi nez nativne
prestrizene GDI pomoci M$ terminal services,
ktere je ted soucasti i home-edition (jen ta cena to kazi ...)
Jen kdyby tam nepouzivali ten nenazrany RDP
ale koupili od Citrixu ICA protokol ....
Na druhou stranu, proti MS RDP muzu jit z linuxu
rdesktopem ;-), coz mi muze snizit naklady na
'psaci stroj' pro manzelku ;-)
Dosel jsem k zaveru, ze kde neprosadim unix
a musi tam byt Windy (treba kvuli aplikaci),
budu tlacit na XP, s temi se da pracovat na dalku,
bezpecne a spolehlive, prakticky 'skoro' stejne jako s unixem.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.