Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Středa Únor 6 00:31:37 CET 2002

    ZM> Chcete tim rict, ze v dane kategorii je mnozina podporovanych a
    ZM> dostupnych zarizeni prazdna? Smim vedet, k jakemu ucelu ten
    ZM> scaner provozujete?

Pro mé účely v odpovídající cenové kategorii jsem jiný potenciálně
funkční nenalezl (věděl jsem o jednom nepodporovaném, který si předtím
koupil kolega -- teď kvůli scanování přebootovává do Windoze).  Vůbec
bych se však nezlobil kdyby mi prodejce byl schopen nabídnout jakýkoliv
jiný podobných parametrů a pod Linuxem provozuschopný.

    ZM> To asi neni problem hardware mam ten pocit.

Je to problém jestli dané zařízení provozovat mohu nebo ne.

    ZM> Docela by me zajimalo, proc se vytvareji databaze kompatibilni
    ZM> hardware...

Aby si v nich člověk mohl ověřit informace uváděné prodejcem dříve než
mu uvěří. :-(

    ZM> Touto slataninou jsem chtel rict, ze mi necini problem sehnat v
    ZM> libovolne kategorii hardware linuxem celkem bez problemu
    ZM> podporovanou periferii. Uznavam, ze v opacnem pripade,
    ZM> kdy periferii uz mam, muze byt problem.

Největší problém je třetí případ: Víte co chcete ale nevíte jestli to
bude fungovat (rozhodujete se zda koupit či nekoupit).  Na rozdíl od
prvního případu žádnou alternativu nemáte a na rozdíl od toho opačného
riskujete vyhození peněz.

    ZM> :-) Porizovat si exoticky hardware je cesta do pekla. Hardware
    ZM> je jedna z oblasti, kde jsem neskutecne konzervativni. Odmenou
    ZM> je mi minimum problemu jak pod linuxem, tak v jinych
    ZM> "systemech".

Nejlepší je nemít vůbec žádný hardware, je to bezproblémové a šetří to
nervy i čas :-).  Jenomže i když to člověk moc dobře ví, přece si nedá
pokoj :-).

Milan Zamazal

--
If we are going to start removing packages because of the quality of the
software, wonderful.  I move to remove all traces of the travesty of editors,