HW rada pri kupe

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Únor 7 01:53:51 CET 2002

> potrebujem postrehy s akym HW by som sa mal dat do partie aby som
> neziskal padavy linux.

Mam Durona 1GHz v desce Soltek SL75DRV2 (ma to Via KT266A
chipset) s 256MB DDR SDRAM, 40GB Maxtor disk, zvukovka SB
Live 5.1, sitovka D-Link DFE530TX, grafika neznackova
(vicemene) GeForce2 MX400 a nemam jedineho problemu. Ke
kazdemu jednotlivemu kousku HW dodava ovladace primo vyrobce
(k desce neni treba, ale na viaarena.com se neco taky najde).
Desku jsem rekneme pred mesicem koupil za cca 4400 a
procesor za cca 2600.
Jeste mi linux nepadl (Debian woody). Nezkousel jsem (nemam)
  zarizeni na USB a nezkousel jsem funkcnost integrovane
zvukovky.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fee.vutbr.cz