HW rada pri kupe

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Čtvrtek Únor 7 08:46:38 CET 2002

> Mam Durona 1GHz v desce Soltek SL75DRV2 (ma to Via KT266A
> chipset) s 256MB DDR SDRAM, 40GB Maxtor disk, zvukovka SB
> Live 5.1, sitovka D-Link DFE530TX, grafika neznackova
> (vicemene) GeForce2 MX400 a nemam jedineho problemu. Ke
> kazdemu jednotlivemu kousku HW dodava ovladace primo vyrobce
> (k desce neni treba, ale na viaarena.com se neco taky najde).
> Desku jsem rekneme pred mesicem koupil za cca 4400 a
> procesor za cca 2600.
> Jeste mi linux nepadl (Debian woody). Nezkousel jsem (nemam)
>   zarizeni na USB a nezkousel jsem funkcnost integrovane
> [...]
Tuhle desku mám taky a měl jsem problém s pamětí - nerozchodil jsem na ní
dva DDR DIMMy naráz (2x 128MB DDR DIMM). S jedním DIMMem jel bez problémů,
když jsem přidal stejný druhý, tak počítač tuhl, padal aj. Předtím jsem ty
paměti měl v ASUSu A7V266 a jely naprosto bez problémů. Podle reakcí k
recenzi na PCTuningu (http://www.zive.cz/H/PCtuning/F.asp?ARI=103144&HID=1 -
viz. "thread" "Problemy s pameti") nejsem zdaleka sám a z technické podpory
Solteku jsem zatím taky nic nedostal. Takže mě tato deska docela zklamala a
je vidět že recenze na tomshardware.com (podle  které je to nejlepší volba z
desek s KT266A čipsetem) a jiných serverech nelze brát až tak úplně vážně...
Zdenek D.