Postgre vs My SQL

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Únor 7 10:17:26 CET 2002

> Jo a cisla kreditek budete ukladat na server hostovany na pes.cz. Tedy aby
> nemeli u pes.cz pocit, ze jsem k nim zaujaty, tak presneji:
>
> A Vy jako chcete ukladat cisla kreditek na systemu, kde je
> databaze poskytnuta zakaznikum jako doplnek pro dynamizaci www, kde ma
> na stejnem stroji databaze 1000 dalsich projektu a kde nemate nejmensi
> kontrolu nad zrizovanim uzivatelu na tom danem stroji????????????????
>
> A pri tom vsem jste, bez urazky, zacinajici programator, ktery
> se potrebuje zeptat na finticku na sifrovani komunikace.

   Proboha, ukladat je nechci! Klient chce, aby ten formular byl odeslan
hned na jeho e-mail. Bude se to resit pomoci PHP funkce mail (nebo tak nejak
se jmenuje), ale jde o to, aby mi data necetl nekdo na trase anebo v
kavarne, odkud si bude zakaznik objednavat sluzbu od meho klienta. Zkratka
jde o to zabezpecit data, nez dojdou ze zakaznikova pocitace na server,
odkud budou dale odeslana.

4ALL: pes.cz si pro hosting vybral muj klient sam jeste drive, nez jsem u
toho projektu byl ja. (Ja osobne preferuji spije glux.cz, nebo
services.webzin.cz) Jak MySQL, tak PostgreSQL jsou zde za stejnou cenu.
Otazka je, co je rozumejsi pouzivat.

    Diky