ProFTPD Vs. RH 7.1

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 7 10:36:47 CET 2002

On 07/02/2002, Granko wrote:

> Pouzivam RH 7.1 (ale podobne to funguje aj v 7.2), stiahol som si
> ProFTPD 1.2.4, skompiloval (configure, make, make install). V
> standalone rezime chodi (zatial pouzivam ten testovaci konfigurak),

> V standalone rezime zapisuje do logov, ked ide pod inetd, tak tam nic
> nezapise, asi sa ani poriadne nepusti. xinetd by som mal mat nastaveny
> dobre (podla dokumentacie, resp. podla wu-ftp)

Predpokladam, ze direktivu ServerType v proftpd mate nastavenou spravne
(tedy na inetd)?

> Dalsia vec, ako treba nastavit proftpd, aby na prihlasovanie pouzival
> /etc/shadow ?

Tusim, ze na to byl nejaky prepinac uz pri kompilaci, nicmene na RH bych
subjektivne asi doporucil pouzivat spise PAM (direktiva AuthPAM).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka