ProFTPD Vs. RH 7.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Únor 7 10:56:24 CET 2002

To je trest. Trest za to, ze spinite balickovou distribuci vecmi z tar.gz a
jeste navic nevite presne co delate. Stahnete si src.rpm, prelozte pokud
neverite vendorovi distribuce a bude po problemu. Baliky jsou k dispozici
jak pro 1.2.4, tak pro 1.2.5rc1.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644