Uninstall linuxu

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Čtvrtek Únor 7 10:55:44 CET 2002

S tim lilo je to pravda, ale soude dle jeho zkusenosti bude v MBR. :)

A s tou podporou velmi VELMI opatrne. U nas ve firme mam zakoupeny regulerni
Wokna NT a kdyz jsem neco chtel od MS
tak si mi nejdrive prehazovali jako horkej brambor (vetsinou si vas
prepojuje mezi sebou 5 lidi) nakonec chteji licencni cislo,
presnou konfiguracci PC (HW i SW) a pak vam reknou: "V nejblizsi dobe se vam
ozveme". Dle mych zkusenosti nejblizsi doba
je asi 4-5 dni, kdy vam stejne nepomohou a ja vetsinou problem potrbuji
resit hned, takze mi vlastne VUBEC nepomohou.
A taky jsem jednou dostal email, ze muj dotaz byl predan do pobocky MS v USA
a pak uz nic......takze jejich podpora
spociva v tom, ze si clovek stejne musi pomoci sam. Akorat nechapu proc za
to chteji penize ;o)