OT: Pocesti 0.6 na Sunu

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 7 11:05:26 CET 2002

On 07/02/2002, Vaclav Peroutka wrote:

> Zdravim,
> stahl jsem si cestinator pro Mozillu ze stranek ARACHNE.
> Bohuzel, pokazde kdyz ji pustim, dostanu segmentation fault.
[snip]
> Podarilo se vam to nekomu rozbehat, nebo co by se dalo pouzit jineho ?
> Mel jsem stary prelovsky konvertor pro Neckejpa, ale ten s Mozillou
> nefunguje..

Nedavno jsem testoval program WorldPrint
(http://www.esperanto.org.uy/programoj/angle/wprint.html) a fungovalo to
celkem dobre. Trosku jsem bojoval s konfiguraci, ale nakonec se mi to
rozbehlo s timhle nastavenim:

# ISO8859-2 (full mapping of fonts)
fontpath:/usr/X11R6/lib/X11/fonts/webfonts/
l2:ISO8859-2:times.ttf=UTF-8,timesb.ttf=UTF-8,timesi.ttf=UTF-8,
arial.ttf=UTF-8,arialb.ttf=UTF-8,ariali.ttf=UTF-8,cour.ttf=UTF-8,
courb.ttf=UTF-8,couri.ttf=UTF-8:|lpr

(od l2: az dokonce to ma byt na jednom radku, ta cesta smeruje k TTF
fontum od M$).

Pozor, ted ale prijde zlaty hreb vecera: kdyz jsem to ted chtel
vyzkouset abych nekecal nesmysly, zjistil jsem, ze Mozilla 0.9.8 tiskne
spravne cesky sama od sebe!

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka