Postgre vs My SQL

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Únor 7 11:19:56 CET 2002

On Thu, 7 Feb 2002, [iso-8859-1] MaReK Penguin Olsavský wrote:

>    Proboha, ukladat je nechci! Klient chce, aby ten formular byl odeslan
> hned na jeho e-mail. Bude se to resit pomoci PHP funkce mail (nebo tak nejak
> se jmenuje), ale jde o to, aby mi data necetl nekdo na trase anebo v
> kavarne, odkud si bude zakaznik objednavat sluzbu od meho klienta. Zkratka
> jde o to zabezpecit data, nez dojdou ze zakaznikova pocitace na server,
> odkud budou dale odeslana.

No to je snad jeste horsi nez to ukladani. Takze si to cislo kreditky
precte kazdy postmaster na trase. Vase aplikace se mi libi cim dal tim
vice.

Kdybych nahodou v nejake slabsi chvilce zadal cislo kreditky jinam nez na
web velke firmy jako je treba amazon (a i tam by se mel jeden petkrat
rozmyslet) a pak zjistil, ze si ho nekdo nekam poslal mailem, tak uvazuju
o zalobe.

A to zcela opomijim to, ze pro ten zabezpeceny server potrebujete
serverovy certifikat, ten je potreba nejak zabezpecit. Takze budete behat
k hostingove firme zadavat heslo pri kazdem restartu apache. To bude jiste
skvela zabava.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.