Postgre vs My SQL

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Únor 7 13:26:37 CET 2002

----- Original Message -----
From: Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, February 07, 2002 11:19 AM
Subject: Re: Postgre vs My SQL

Zkratka

> [...]
> precte kazdy postmaster na trase. Vase aplikace se mi libi cim dal tim
> vice.
>
> Kdybych nahodou v nejake slabsi chvilce zadal cislo kreditky jinam nez na
> web velke firmy jako je treba amazon (a i tam by se mel jeden petkrat
> rozmyslet) a pak zjistil, ze si ho nekdo nekam poslal mailem, tak uvazuju
> o zalobe.
>
> A to zcela opomijim to, ze pro ten zabezpeceny server potrebujete
> serverovy certifikat, ten je potreba nejak zabezpecit. Takze budete behat
> k hostingove firme zadavat heslo pri kazdem restartu apache. To bude jiste

bohuzel clovek "musi" delat, co si zakaznik vymysli. Ja osobne bych byl take
spise pro spravu pres nejake www rozhrani, kde do e-mailu chodi jenom
upozorneni, ze dalsi zakaznik objednal sluzby. Samozrejme, ze komunikace by
probihala pomoci protokolu HTTPS. Ale asi nejakou natlakovou metodu, ze to
proste tak udelam a zakaznik se bude muset prizpusobit, zvolim.
    Do budoucna samozrejme predpokladam, pokud se bude moje zatim
pidifirmicka zdarne vyvijet, ze budu mit vlastni server a na nem se budou
hostovat projekty mych zakazniku. Samozrejme, ze jako nadseny LINUXak se
budu snazit jej mit poradne nastaveny a aktualizovany. Ano, zatim jsem stale
na pocatku, tak mne prosim nekamenujte za to, ze obcas neco neznam.
    Ted jsem na to koukal a muj zakaznik mne asi pretrhne za dodatecne
naklady, ale ssh se u psa plati :-(((. Me je to jedno, ale on se snazi
setrit i kdyz je to na nepravych mistech.
    Mejte se a diky vsem
        MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz