Uninstall linuxu

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Únor 7 14:17:32 CET 2002

Zdenik Böhm wrote:

> Tohle je zasadni omyl, to chteji jako prvni....
> Pak vas sjedou za to, ze jste "produkt" nezaregistroval a pote, co to
> udelate vam od nich dojde (skutecne od nich, to mi verte jako dosud nic -
> zadny jiny soft jsem nikdy neregistroval a po teto zkusenosti uz to ani
> nikdy neudelam...) cerny igelitovy pytel a video kazeta se zatahem na firmu
> pouzivajici nelegalni soft.
> No, cerny pytel se hodil na odpadky a kazetu obcas poustim lidem, kteri se
> rozhoduji, ktery OS si daji na pocitac :-)

nevite jestli se ta kazeta da nejak sehnat/ bez toho abych si koupil
win/ nebo neuvazoval ste nekdy o jeji naprosto nelegalni kopii, rad bych
to videl, asi by to byl dobry priklad pro lidi kteri se rozhoduji mezi
os

dekuji
--
Ondrej Tuma                             ICQ :  107760454
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz