Uninstall linuxu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Únor 7 13:31:12 CET 2002

> nevite jestli se ta kazeta da nejak sehnat/ bez toho abych si koupil
> win/ nebo neuvazoval ste nekdy o jeji naprosto nelegalni kopii, rad bych
> to videl, asi by to byl dobry priklad pro lidi kteri se rozhoduji mezi
> os

O nelegalni kopii jsem uvazoval, ale zase bych nerad skoncil v tom cernem
igelitovem pytli :-)
I kdyz je pravda, ze v souvislosti s touto kazetou jsem se uz jednoho
trestneho cinu dopustil - ukradl jsem ji svemu zamestnavateli :-) Uznejte,
ze takovou raritu mu nemuzu prece nechat...

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Pokud pojedete nekdy do Brna, dejte vedet, ja vam ten bestseller nekde
pustim, nebo pujcim...