Uninstall linuxu

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Únor 7 14:05:44 CET 2002

Nepresnosti stihaji nepresnosti ...
FDISK umi odstranit linuxovou partition, nikdo ovsem nemluvil o extend.
Tahle debata neni obecne, ale vztahuje se k problemu tazatele.
On sam sice nenapsal rozdeleni disku (a mel by, pokud chce poradnou
odpoved),
ale pochybuji, ze mel linux v extend.
Pokud jsem ja pochopil, nema tam krome linuxu nic.
A pokud tam nema nic, muze to vytriskat komplet cimkoli.
Kdyby tam totiz mel v primaru Windy, vypadal by dotaz jinak.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.