Uninstall linuxu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Únor 7 15:11:50 CET 2002

> Nepresnosti stihaji nepresnosti ...
> FDISK umi odstranit linuxovou partition, nikdo ovsem nemluvil o extend.

Pravda. Takze jste nemel pravdu, ze ?

> Tahle debata neni obecne, ale vztahuje se k problemu tazatele.
> On sam sice nenapsal rozdeleni disku (a mel by, pokud chce poradnou
> odpoved),
> ale pochybuji, ze mel linux v extend.

Pochybovat muzete, ale ve chvili kdy zacnete "chvalit" fdisk z W98, chyti se spousta lidi
za hlavu a nekteri to daji i najevo.

> Pokud jsem ja pochopil, nema tam krome linuxu nic.
> A pokud tam nema nic, muze to vytriskat komplet cimkoli.

A co kdyz ma primary jako /boot a v extended /, /home, /usr, /var a swap ?
To tam taky "nema nic jineho", ale uz to nepujde "vytriskat cimkoli".

> Kdyby tam totiz mel v primaru Windy, vypadal by dotaz jinak.

To sice ano, ale na problemu to nic nemeni - Wokenni fdisk nedokaze obecne odstranit
za vsech obvyklych okolnosti linuxovou partisnu. Ale s tim my nic nenadelame.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s