Někdo mi scanuje porty

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 14:07:01 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 12:01:16PM +0100, josef sidlo wrote:
> někdo z adres
> http://d1.webhancer.com
> http://d2.webhancer.com
> http://d3.webhancer.com
  Na ty adresy si prisel jak? A co je to za zajimavy format, odkdy se do logu
pise adresa odesilatele jako URL?

  btw. pokud jejich chovani stve, pridej domenu do hosts.denny a sit zabanuj
s pravidlem drop na firewallu a mas pokoj...

Name:    b1-v1-gt.webhancer.com
Address:  209.71.218.84
Aliases:  d1.webhancer.com
Name:    b2-v1-gt.webhancer.com
Address:  209.71.218.86
Aliases:  d2.webhancer.com
Name:    b3-v1-gt.webhancer.com
Address:  209.71.218.88
Aliases:  d3.webhancer.com

> zhruba od 10:30 hod.
>
> nedělá to systematicky jeden po druhém ale napřeskáčku
  Na samotnem portscanu neni jeste nic spatneho, pokud nemas deravou masinu
tak se neznepokojuj...

> co s tím. jak se ho zbavit??
  Pokud ti to opravdu leze na nervy, nainstaluj scanlogd ci podobne programky.

> mám dial-up spojení přes iol.cz a i když se odpojím a připojím tak to
> stejně nepomůže zase si to najde, zřejmě to dělá plošně.
  Pokud mas dialup, neni nejlepsi nastavit si firewall?
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz