pad serveru

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Únor 7 14:47:27 CET 2002

dd,

dnes se mi uz podruhe spadl server. Posledni hlaska v logu je tako:

Feb  7 13:10:16 lnx9hra portmap: portmap shutdown succeeded
Feb  7 13:10:16 lnx9hra kernel: Kernel logging (proc) stopped.
Feb  7 13:10:16 lnx9hra kernel: Kernel log daemon terminating.
Feb  7 13:10:17 lnx9hra syslog: klogd shutdown succeeded
Feb  7 13:10:17 lnx9hra exiting on signal 15

To ale nevypada na uplne cisty pad z niceho nic,kdyz system jeste loguje - nemam pravdu ?
A kdyz uz jsme u toho logovani,tak rad bych se zeptal - pouzivam na serveru RH 7.1 a zda se mi, ze se do logu neloguje dost
uzitecnych hlasek - napr. kdyz se mi nakoplo diskove pole,tak linux vypisoval chyby na terminal,ale ne do logu,
takze ja jsem o tom samozdrejmne nevedel,protoze u nej nesedim. Da se to nejak nastavit ?

dik za pripadne rady Roman Mosnicka