pad serveru

Petr Dadak dadak na gvid.cz
Čtvrtek Únor 7 16:45:28 CET 2002

Dobry Den

Thu, Feb 07, 2002 at 02:47:27PM +0100, Mošnička Roman Napsal:
> dd,
>
> dnes se mi uz podruhe spadl server. Posledni hlaska v logu je tako:
>
> Feb  7 13:10:16 lnx9hra portmap: portmap shutdown succeeded
> Feb  7 13:10:16 lnx9hra kernel: Kernel logging (proc) stopped.
> Feb  7 13:10:16 lnx9hra kernel: Kernel log daemon terminating.
> Feb  7 13:10:17 lnx9hra syslog: klogd shutdown succeeded
> Feb  7 13:10:17 lnx9hra exiting on signal 15
Tohle spise vypada jako std. reboot(halt) pri padu serveru se vecinou neco
takoveho nevyskytuje. Spise neco like Kernel Ooops na konzoli.

> To ale nevypada na uplne cisty pad z niceho nic,kdyz system jeste loguje - nemam pravdu ?
> A kdyz uz jsme u toho logovani,tak rad bych se zeptal - pouzivam na serveru RH 7.1 a zda se mi, ze se do logu neloguje dost
> uzitecnych hlasek - napr. kdyz se mi nakoplo diskove pole,tak linux vypisoval chyby na terminal,ale ne do logu,
> takze ja jsem o tom samozdrejmne nevedel,protoze u nej nesedim. Da se to nejak nastavit ?
Zkuste se podivat do /etc/syslog.conf & man syslog.conf

Petr

> dik za pripadne rady Roman Mosnicka
Petr Dadák                          Admin of eniac.gvid.cz
E-mail: dadak na gvid.cz
        xdadak1 na fi.muni.cz          High school Brno Videnska 47
http://www.gvid.cz/dadak/           http://www.gvid.cz/