Funkcni internetbanking

Petr Barta petrc na netas.cz
Čtvrtek Únor 7 16:09:49 CET 2002

> Mozne to je, jeste ze jsem GECB nejmenoval :-). Ale jednak pred nekolika
> malo mesici internet jeste nemela a jednak GECB na svych strankach sama
> uvadi, ze potrebuje:
> Operacní systém:  Windows (95, 98, 2000, NT 4.0)
> Internetový prohlížec: Microsoft Internet Explorer 5 a vyšší
>                        Netscape Communicator verze 4.5 a vyšší

To je pravda, internetbanking jim jede asi od listopadu... popravde
receno, stale tam jeste par veci k me spokojenosti chybi (napr.
vytvareni/zmena/zruseni trvalych prikazu), ale jinak jsem celkem spokojen.
Pod windows pouzivam IE6.0, s Netscapem jsem to nezkousel. Zkousel jsem
Mozillu i pod windows, ale tady mi (nevim proc, opet jsem nepotreboval
resit, zkousel jsem to jen ze zvedavosti) nefunguje posilani prikazu...
Netscape v jakekoliv verzi jsem netestoval. Muzu vyzkouset a napsat... ;-)

> Coz mne trochu zarazi a o takovemto pristupu banky si myslim sve.
> Nicmene to muze snamenat, ze i ostatni banky na svych strankach
> neuvadeji pravdive udaje :-(

Tak tak...

				Petr Barta