Postgre vs My SQL

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Únor 7 15:19:35 CET 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3C6283F5.EA04CFA0 na fonet.cz...

> BTW Nenormovany datovy typ BLOB je sice krasna vec, ale
> k cemu mi ten 'binarni stream dat' je, kdyz s nim nemohu
> delat v podstate temer zadne operace?

- multimedia - fotka, zvuk
- data ktore musia byt uchovane pre neskorsie pouzitie, ale databaza
  do nich nemusi vediet pozerat - napriklad nespracovane raw data,
  ktore prisli z nejakeho zariadenia, odtlacok prsta, obrazok sietnice
  pre iris-scan :-), ...

Vela udajov uchovavanych v databazach su len atributy, s ktorymi
databaza ako taka ziadne operacie robit nepotrebuje.

Zdravi
--
                                               Stano