Postgre vs My SQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 7 16:30:11 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 03:19:35PM +0100, Stanislav Meduna wrote:
> "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:3C6283F5.EA04CFA0 na fonet.cz...

> - multimedia - fotka, zvuk
> - data ktore musia byt uchovane pre neskorsie pouzitie, ale databaza
>   do nich nemusi vediet pozerat - napriklad nespracovane raw data,
>   ktore prisli z nejakeho zariadenia, odtlacok prsta, obrazok sietnice
>   pre iris-scan :-), ...
>
> Vela udajov uchovavanych v databazach su len atributy, s ktorymi
> databaza ako taka ziadne operacie robit nepotrebuje.

 Pavel asi mel na mysli standardni SQL operace. Nektere DB servery
 maji specialni rozhrani k nekterym vetsim datum a nelze tam normalne
 pouzivat SQL dotazy. Pak mohou byt problemy protlacit ta data nekam
 napr. pomoci ODBC (apod.). Vetsina DB ma nejake limity na velikosti
 radek/bunek v tabulkach a velikosti SQL dotazu. Nadmerna data se pak
 vetsinou davaji bokem. Tuto vlastnost mel i PostgreSQL az do verze
 7.0. Od teto verze zadne limity u PostgreSQL neexistuji. Coz pokud je
 mi znamo je jedina takova DB.

            Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>