Funkcni internetbanking

Oto Buchta tapik na neo.cz
Čtvrtek Únor 7 16:23:41 CET 2002

Dne čt 7. únor 2002 13:03 Zdenek Drlik napsal(a):
> Chtěl bych se zeptat, zda někdo používá od některé naší banky aplikaci
> internetbankingu pod Linuxem. Přemýšlím o změně banky a protože doma jedu
> desktop na Linuxu, tak samozřejmě chci mít možnost přistupovat k účtu i z
> něj. Pokud má někdo s provozem internetbankingu pod Linuxem (nejlépe
> Mozilla, ale může býy i NN), tak mi prosím dejte vědět.
> S pozdravem

Predpokladam, ze vetsina lidi v teto konferenci vam bude doporucovat eBanku
(drive expandia) a navic Vam pravdepodobne reknou, ze nic jineho nechodi.
Chodi. Minimalne je to Ceska Sporitelna, ktera ma ale k cemukoli jinemu nez k
MSIE velmi vlazny pristup - ve smlouve sice mam uvedeno, ze to chodi i pod
Netscapem, ale maji s tim ohromne problemy a podarilo se mi to rozchodit jen
pod NN 4.7x a jen diky tezkemu hacku - popsano na
http://www.dialogus.net/mess/banky-online/0000000166

Ja osobne bych jiste kvuli funkcionalte volil eBanku, ale je rozdil platit
mesicne 140Kc u eBanky ci u Sporitelny 40Kc (10 vypis, 10 internetbanking,
240/12 sprava uctu) + jednorazove invesovat 1250Kc do kalkulacky.

Takze je potreba se na vec divat nejen z pohledu funkcosti aplikace.
(Presto prave uvazuju o zruseni konta u CSas a prechodu jinam :-) )
--
Oto 'tapik' Buchta