nahrada exchange

Čtvrtek Únor 7 16:56:26 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 02:15:03PM +0100, Jan Korbel wrote:
> netusil by nekdo jak se da (pokud se da) nahradit ms exchange server pod
> linuzem?
> konkretne mi nejde o mailserver ale sdileni kontaktu v outlooku z off 2k.
> dik za tipy.
Nikto to tu nespominal, ja som asi rok spravoval "HP OpenMail". Bolo to
stredne zlozite na instalaciu a spravu ale ked som sa to uz naucil tak to bolo
uplne v pohode. Najvacsi problem su pochopitelne windblowsy s autlukom ktore
furt blbli a musel som to preinstalovavat.

Free support cez ich webforum ci co to bolo bol vynikajuci, odpovedali mi vzdy
inteligentne do par hodin (HP, nie Micro$oft).

Licencia na 25 uzerov pre linuxovy server je zadarmo, za viac treba platit.

Buducnost je bohuzial neista, lebo HP prestalo vyvijat, ale snad to nie je
koniec: http://www.openmail.com/cyc/om/00/showfile.cgi?100-1757

> JC
Bye,

                            rm -f /bin/laden