nahrada exchange

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pátek Únor 8 16:22:57 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 05:58:06PM +0100, Jiri Pavlicek wrote:
> Dovolil bych si podotknout, ze Lotus Domino _neni_nahrada_ M$
> Exchange, ale ze to je IMHO _lepsi_produkt_. To jen tak na
> okraj...
>
> Mel jsem moznost poznat chovani Exchange v nekolika velkych
> firmach, jedna u nich dokonce byla vyznamny partner Microsoftu
> a ani tam si s nektery "vlastnostmi" nevedeli rady ;-)

V souvislosti s uvedením portu Lotusu Domino na Linux (a už je to
nějaký pátek) se strhla na slashdotu docela bouřlivá diskuse o
Notes. Došli tam víceméně ke shodě, že Notes jsou výtečná jako
platforma pro správu a mangement dokumentů (který také umí
mailovat), ale že je dementní nasazovat ho jako rovnocenného
partnera na mailování.

Přesně to se stalo u nás ve škole (neu.edu) a výsledkem je, že
máme zhruba každý týden výpadek emailů a opravování. Takže mám
email, kde ho mám...

	Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Everything you know is wrong. But some of it is a useful first
approximation.