Je nebezpečné být nalogovaný jako root?

Čtvrtek Únor 7 20:31:26 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 07:35:14PM +0100, Hacx wrote:
> Dobrý den.
bry

> Doslechl jsem se, že když jsem připojený na internetu a nalogovaný jako
> root, tak se mi může kdokoli dostat do počítače pomoci "overflow" v nějakém
> programu. Je možné toto opravdu udělat?
Riziko ziskanie neopravneneho pristupu je sice mierne vacsie, ale skor ide o
to, ze sa zvysi potencianly dopad.

Robit pod rootom len nevyhnutne veci je jeden zo zakladnych principov
bezpecneho uzivania pocitaca, nie vsak jediny, napriklad treba pravidelne
updatovat, minimalizovat a zabezpecit sluzby atd.

Na webe iste najdes kopu odporucani a navodov.

> Hacx
Bye,

                            rm -f /bin/laden