Je nebezpečné být nalogovaný jako root?

Tecl Vladimír tecl na quick.cz
Čtvrtek Únor 7 20:35:41 CET 2002

> Dobrý den.
Nazdarek

> Doslechl jsem se, že když jsem připojený na internetu a nalogovaný jako
> root, tak se mi může kdokoli dostat do počítače pomoci "overflow" v nějakém
> programu. Je možné toto opravdu udělat?

pracovat na PC jako root se nedoporučuje (kromě instalací programů a
údržby systému etc...), tou prací je myšleno: čtení e-mailů, surfování,
a další služby na internetu provozované (zneužitelné)

pro mě je práce na linuxu pod uživatelem bezproblémová vše co potřebuji
mám přístupné - domácí PC desktop (bez jiných OS) :-)

--
/* Tecl Vladimír  tecl na quick.cz */