pomoc - trochu jiny pohled (i bez toho pohledu...dlouhe)

Čtvrtek Únor 7 23:53:47 CET 2002

On Sun, 3 Feb 2002, Stanislav Meduna wrote:

> Mas to stastie (?), ze zijes medzi technicky orientovanymi ludmi. Neviem
> si predstavit hoci svojich rodicov, ako rozoberaju zachodovy ventil,
> pretoze raz zase tiekla voda plna hrdzaveho sajrajtu a nieco sa vovnutri
> ucpalo - ti skusia parkrat splachnut, pomykaju s tym a ak nepomoze,
> zavolaju mi :-). Ze niekto vie napr. diagnostikovat a "opravit"
> chore dieta proste este neznamena, ze vie diagnostikovat a opravit
> aj zachod...

Na komentovani zbytku si necham zajit chut, ale k tomuto jeden zajimavy
postreh: na konferenci LISA 2000 byla prednaska o tom, zda-li by spravci
pocitacovych siti nemohli prevzit nejake know-how od zavedenejsich
profesi. A -- svete, div se -- na problem diagnostikovani chyb
v pocitacovych sitich lze (udajne) aplikovat zkusenosti, ktere maji
veterinari s vysetrovanim nemocnych zvirat.