Postgre vs My SQL

Pátek Únor 8 08:42:09 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:
> Vela udajov uchovavanych v databazach su len atributy, s ktorymi
> databaza ako taka ziadne operacie robit nepotrebuje.

	Zdravim,

	ja vim, k cemu bych BLOB pouzil, ale uz jen takove pitome ulozeni textu
a kdyz chci mit optimalizovany (ne ve vlastni rezii, ale na strane
datastoru) SELECT ... LIKE <somewhat> jsem u vetsiny SQL datastoru
omezen opravdu velmi neprijemne... - Karel s tim Mape dost cvicil a
nepochybne ma zkusenosti s mnoha omezenimi diky projektu MAPE...