freeswan RH6.2

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Únor 8 16:52:49 CET 2002

Ladislav Kaderják wrote:

> samozrejme ze "spatne" t.j. RH kernel :-(
> skusal som aj vanilla 2.2.20, ale tam sa to ani nespustilo, chybal nejaky "version.h"

Ale predtim, nez jste spustil make oldgo z freeswanu, tak jste jiste
udelal make menuconfig v tom adresari linuxu, a nove jadro jste si
nakonfiguroval, ze? Prekopirovat .config z redhatich zdrojaku nestaci.
Minimalne linux/oldconfig je nutny, protoze tim se vytvori par souboru a
symlinku a teprve pak je mozne spustit freeswan/oldgo.
Ale to se pise i v dokumentaci, vime? Co takhle si ji precist?

Michal Ludvig