freeswan RH6.2

Ladislav Kaderják laco na unicom.sk
Pátek Únor 8 18:02:38 CET 2002

> Ale predtim, nez jste spustil make oldgo z freeswanu, tak jste jiste
> udelal make menuconfig v tom adresari linuxu, a nove jadro jste si
> nakonfiguroval, ze? Prekopirovat .config z redhatich zdrojaku nestaci.
> Minimalne linux/oldconfig je nutny, protoze tim se vytvori par souboru a
odprisahal by som, ze som make oldconfig urobil a nic, ale pre istotu som to urobil cele od
zaciatku

cp linux-2.2.19/.config linux/
cd linux
make oldconfig
cd ../freeswan-1.95
[root na mail freeswan-1.95]# make oldrpm
*** cannot find "/usr/src/linux/include/linux/version.h"!!
*** perhaps kernel has never been compiled?

aha tu je to, nestaci "make config" ani "make oldconfig" (mam dojem ze ani "make xconfig",
ale to uz po x-ty krat nejdem skusat(tak som to pre istotu este raz skusil-nepomoze,
ani ked nieco zmenim)) ale "make menuconfig" aj ked u mna padol (lebo nemam curses)
urobil to co mal a "make oldrpm" uz bezi (zatial)
a ...
.
.
.
Wrote: /usr/src/freeswan-1.95/rpms/RPMS/i386/freeswan-1.95-0.i386.rpm
Wrote: /usr/src/freeswan-1.95/rpms/RPMS/i386/freeswan-kernel-1.95-0.i386.rpm
Wrote: /usr/src/freeswan-1.95/rpms/RPMS/i386/freeswan-userkernel-1.95-0.i386.rpm
Executing(%clean): /bin/sh -e /var/tmp/rpm-tmp.37235
+ umask 022
+ cd /usr/src/freeswan-1.95/rpms/BUILD
+ rm -rf /usr/src/freeswan-1.95/tmp.rpmbuild
+ exit 0

... je to

> symlinku a teprve pak je mozne spustit freeswan/oldgo.
> Ale to se pise i v dokumentaci, vime? Co takhle si ji precist?
uz to citam dva dni.

man:
-----
 If the kernel has not been configured, do that now. This is done by giving one of the following commands in /usr/src/linux:

make config  command-line interfacemake menuconfig
text menus (requires curses(3) libraries)make xconfig
using the X window system (requires X, not recommended for gateways)

Any of these wiil do the job. If you have no established preference, we suggest trying menuconfig.
-----
po anglicky viem velmi malo, ale po poslednej skusenosti ta posledna veta sa preklada asi:
"neskusajte nic ine ako menuconfig."

alebo .....
je chyba uplne niekde inde.

--