Neodpoji se root parition pri ukonceni systemu

Kroko kroko.linux_mail na centrum.cz
Pátek Únor 8 22:13:42 CET 2002

Dobry den,

  mam problem s unmountem /partition pri ukonceni systemu. Vypinam system
pres poweroff, zkousel jsem i shutdown -h now. Ale 7 pripadu z 10 mi neodpoji
root partition a pri novem startu mi ji zacne kontrolovat a skoro pokazdy
najde chyby a nezbyde mi nez pouzit CD s linuxem a pres mod linux rescue
opravit partitionu.

Prosim o nejake rady, nebo odkazy. V archivu konference jsem nasel jen ze by
mohla byt chyba v fstab, ale tento soubor se zda v poradku.

Mohlo by to byt jadrem? Ma cenu zmenit jadro?

Prosim o jakoukoliv radu. Diky vsem.
   Windows is dead.

            Long live LINUX !