zvuk a ECS K7S5A

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Pátek Únor 15 07:32:36 CET 2002

> Dneska mi konecne Takashi Iwai odpovedal, zevraj je to znama chyba, poslal
(do
> alsa-user listu) jednoriadkovy pec (dokonca jednoznakovy :-)) a ten to
> opravil.

> Ten bord sa mi paci viac a viac :-). Uz som rozchodil aj ramku na 133MHz.

Ten board mi chodil 100% na prvni pokus. Nad rozchozenim zvuku jsem stravil
2 dny (1. den - dotaz do konfery, protoze doma jsem off-line, 2. den stazeni
zdrojaku alsy, kompilace a nastaveni). Pravda, jeste v lednu jsem updateoval
BIOS, takze se 133 MHz RAM jsem nemel problemy. Ted tam mam tyden 512 MB v
DDRkach a jsem o 100% spokojenejsi. Jeste chci vsechny disky a mechaniky
(krome disketofky :-)))) navesit na SCSI, uz tam mam palirnu a dvd-rom a
samozrejme, ze ramecek necham na IDE.

    Zatim zdar a silu (najdes siru)
        MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz