true color, nekvalitní fonty, riva TNT2

tee vee teevee na seznam.cz
Sobota Únor 9 08:26:26 CET 2002

Dobrý den,
instaloval jsem distribuci RH 7.1, během instalace byla detekována
správně riva TNT2, avšak při nastavení x window mi nebyla nabídnuta
možnost nastavit barevnou hloubku 32 bit true color /což ve verzi 7.0
šlo/ ale pouze 8,16,24 bitů.
Tady nevím v čem je potíž.
Po instalaci jsem byl vcelku nemile překvapen kvalitou zobrazovaných
fontů, tyto jsou "kostrbaté". Navíc pokud chci fonty změnit v
nastavení písma mám na výběr asi jen z 8 fontů courier, lucida a její
klony a ještě nějaká exotika.Ani zobrazení české diakritiky není
ideální.
Pokud vím instaloval jsem snad všechny fonty  sady ISO8859-5.
Zapnutí vyhlazení hran písma a ikon nijak nepomohlo.
Vím, že dotaz je začátečnický, ale každý nějak začíná

dík za případnou reakci
t.vilhelm

Olympijská radost, vítězství a prohry - jako byste byli u toho! http://zoh.tiscali.cz