VMWare win98 filesystem

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Sobota Únor 9 10:59:29 CET 2002

Adam Pribyl <covex na ahoj.fsik.cvut.cz> wrote:

 : Pres sambu jsem to tedy nezkousel. Zato jsem zkousel tem vmware-mount a
 : bohuzel neuspesne. Tusim ze jsem ho stahl z teto stranky:
 : http://www.vmware.com/support/reference/linux/loopback_linux.html

 : kde se pise v prikladu o mountu partition win95, takze ne jen linuxu.

 : vmware-mount je jen "frontend" pro vmware-loop. Ten ovsem pri predani
 : souboru.vmdk jako parametr zatvrzele hlasi ze se jedna o soubor s neznamou
 : strukturou. Vic jsem se tomu zatim nevenoval.
 : Nejak jsem nepochopil jaky je rozdil mezi pripomani .vmdk a .dsk ktera je
 : uvedena v prikladu. vmware totiz u me zadny .dsk nikdy nevytvarel.

.dsk je pre vmware 2.0, .vmdk pre vmware 3.0
ja som vmware-mount skusal len pre 2.0, cudujem sa ze to neupgradli...

alebo je chyba niekde inde (stara verzia?)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |