Postgre vs My SQL

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Únor 9 10:03:13 CET 2002

On Fri, 08 Feb 2002 05:31:30 CET, Petr Klimovic wrote:

:  JC> ale proto ze u 3 roky stareho intelovskeho stroje Vam nikdo
:  J> nezaruci hardwarovou spolehlivost). U unixovych

: Nepohybuji se ve svete unixoveho hw. Tam nejaka firma ruci za hw
: spolehlivost? Co to v praxi znamena? Cim ruci?

Su pomerne bezne zmluvy, ze napr. do 4 hodin niekto nabehne a masinu
opravi a ak nie, tak plati. Su tiez bezne zmluvy o 99.99% dostupnosti
(53 minut vypadku za rok) - znovu ak sa nedodrzi, firma plati

Firma kde robim si trufne podpisat taku zmluvu na software a verte mi,
ze to nie je sranda...

Polemizoval by som ale s tym, ze by to pre intelovske stroje neslo -
akurat su tie servery "trosku" drahsie a u vasho oblubeneho
webhostingu za par stovak mesacne ich asi nenajdete :-) A ze
by to po 3 rokoch neslo je nezmysel - zivotny cyklus projektov,
ktore sa o taketo veci zaujimaju, je daleko dlhsi ako 3 roky.

Zdravi
--
                                     Stano