HW rada pri kupe

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pátek Únor 8 19:56:23 CET 2002

Zdravim,

  pred časem jsem prodělal bratrův upgrade hardwaru na Thunderbird 1.4GHz +
MSI K7T266 Pro2 (DDR ram, bez RAIDu) + 256MB DDR ~~ cca 14kKc a musím říci,
že to stojí za to :)
  Linux bez problémů (jen jsem pak zkompilil nové jádro) a bez průtahů (ne
jako win...)

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne středa 6. únor 2002 22:27 d na d-c.sk napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]----------------[ xpj3k ]-
-> no!future consulting:  http://www.nofuture.cz