Paleni multisession CD - chyba pri vytvareni druhe session

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pátek Únor 8 21:17:58 CET 2002

Zdravim,

  /usr/share/doc/cdrecord-1.11a12/README.cdplus říká:

        cdrecord -multi -audio audio_tracks ....
or
        cdrecord -dao -useinfo -multi -audio audio_tracks ....

        cdrecord -msinfo ....
        (output is e.g. 0,12345)

        mkisofs -R -o cd_plus.raw -C 0,12345 root_dir_of_fs

        cdrecord -data cd_plus.raw
or
        cdrecord -multi cd_plus.raw

A co to ještě zkusit bez toho -J (četl jsem kdysi cosi o tom, že multisession
CD by měly mít pouze RockRidge (?))

Ještě je možné, že máte starý cdrecord...

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne pátek 8. únor 2002 14:15 Zdeněk Böhm napsal(a) ]---+'
|  V CD Writing Howto (mimochodem je to stare jako svitky od Mrtveho more) je
|  psano, ze pokud udelam takove CD jako multisession a dam audio stopy do
|  prvni session, tak se te datove stopy zbavim - audio zarizeni vidi jen
| prvni session.

= CD+ (CDPlus) nebo CDExtra

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]----------------[ xpj3k ]-