Paleni multisession CD - chyba pri vytvareni druhe session

František Barančík linux na rej.cz
Pondělí Únor 11 00:10:09 CET 2002

Dne so 9. únor 2002 10:19 jste napsal(a):

> Muzu potvrdit.
>

> PS: Dokonce jsem palil CD-Extra s vice nez 2 session, tj. datova
>
> session byla take multisession a dalo se k ni pripalit dalsi data. :-)

Ja jsem si na to udelal script v bashi (palil jsem 300 CD):

DEV="0,0,0"
SPEED_AUDIO=4
SPEED_DATA=8
cdrecord -v dev=$DEV speed=$SPEED_AUDIO -dao -pad -multi -audio *.wav
MSINFO=`cdrecord dev=0,0,0 -msinfo`
mkisofs -R -J -l -o CD-Extra/data.iso -C $MSINFO CD-Extra/data/
cdrecord -v dev=$DEV speed=$SPEED_DATA -data CD-Extra/data.iso
cdrecord dev=$DEV -eject

Franta