Re: Re: true color, nekvalitní fonty, riva TNT2

tee vee teevee na seznam.cz
Neděle Únor 10 09:20:00 CET 2002

Dne 9. únor 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Cau,
>
> tv> Dobrý den,
> tv> instaloval jsem distribuci RH 7.1, během instalace byla detekována
> tv> správně riva TNT2, avšak při nastavení x window mi nebyla nabídnuta
> tv> možnost nastavit barevnou hloubku 32 bit true color /což ve verzi 7.0
> tv> šlo/ ale pouze 8,16,24 bitů.
> tv> Tady nevím v čem je potíž.
>
> Pokud se nemylim, tak 32 bitu je v podstate k nicemu. Standardem je 24
> bitu, a 32 bitu se dnes hodi akorat na interni vypocty a pripadne na
> alfa kanal. Z toho ze nastavite hloubku na 32 bitu podle meho nazoru
> [...]
jsem rád, že ohledně barevné hloubky je to tak. Co se týká fontů,
samozřejmě jsem instaloval ISO8859-2 a nikoliv -5, je to nepříjemnej
překlep a člověk potom vypadá jako <IQ90.Ale stane se.
zdravím
tomas

Zasurfujte si do zasněženého Salt Lake City! http://zoh.tiscali.cz