Prehravani AudioCD - alternativni reseni

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Pondělí Únor 11 09:09:45 CET 2002

> Vcera me napadlo reseni problemu pri prehravani AudioCD, ktere moje
> zvukovka vytrvale odmita prehravat. Reseni spociva v tom, ze se tracky
> z CD stahuji datove (ripping) pomoci programu cdparanoia a potom se
> vhodnym prehravacem pousti do zvukovky. Jako prehravac wav souboru jsem
> zvolil play z baliku Sox (napr. freshmeat), ktery umi cist ze standardniho
> vstupu. Jediny problem byl v tom, ze programy na sebe pri predavani dat
> rourou cekaly, a to zpusobovalo mezery v prehravani - proto jsem musel mezi
> ne vlozit jeste bufferovaci program. Jeho zdrojovy text najdete v priloze
> [...]

Matne si vzpominam ze cdda2wav ma nejaky parametr (myslim ze -e ) ktery udela to ze posila
grabovana data na zvukovku.
Z hlavy si nevzpomenu a v praci na serveru cdda2wav nemam (a instalovat ho nehodlam :)).