Wine a čeština

Libor Dub libor_dub na email.cz
Pondělí Únor 11 09:11:59 CET 2002

Nedávno jsem se tu ptal na češtinu ve Wine a někdo
mi napsal na můj mail, že problém je pouze v nainstalovaných
písmech.

Zkoušel jsem vše napravit, ale nenašel jsem žádné HOW-TO
pro lokalizaci či podobně.

V dokumentaci Wine bylo napsaný, že se vše provádí za pomocí
souboru .../windows/keybard.c (i s dalším postupem), ale
takový soubor na mém počítači není, a není ani na jiných
počítačích se systémem Win98 a Win2k, na který jsem se díval.

Poradíte mi tedy někdo, jak zprovoznit zobrazování diakritiky
a vkládání diakritických znaků?

Zdraví
OAK

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Notebook Compaq Evo N600c - rovnováha
mezi technologií a mobilitou:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_n600c