Wine a čeština

Středa Únor 13 18:17:35 CET 2002

On Mon, 11 Feb 2002, Libor Dub wrote:

> V dokumentaci Wine bylo napsaný, že se vše provádí za pomocí
> souboru .../windows/keybard.c (i s dalším postupem), ale
> takový soubor na mém počítači není, a není ani na jiných
> počítačích se systémem Win98 a Win2k, na který jsem se díval.

To bude tim, ze uvedeny soubor (asi to bylo windows/x11drv/keyboard.c, ale
to je jedno) bude jeden ze zdrojovych souboru Wine. Ovsem jedna ceska
klavesnice tam uz je (zajimave je, ze na prvni pohled to vypada, ze se
ale ta definice pouziva pro autodetekci toho, jak je nastavena klavesnice
v X11). Takze...1. mate nastavenou ceskou klavesnici v X11? 2. Nevypisuje
to hlasku "Your keyboard layout was not found!..."?

P.S. Mate aktualni verzi Wine?