"POLÁČEK Petr" <petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz>

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Únor 11 13:41:05 CET 2002

> Zdravím,
>
> Mám RH Linux 6.1 jako server pro sit s asi 50 klienty, kteri jedou pod Win.
> Server ridi 5 sitovych tiskaren. Klienti je maji nasdilene pres sambu. Obcas
> se stane, ze kdyz nekdo z Win posle nejaky tisk, vytiskne se jen cast a pak
> se to zasekne a vsechny dalsi tisky pak stoji ve fonte. Nekdy se to po
> pulhodine rozjede.

Měl jsem podobné problémy po nasazení RH6.1cz na stanice - na jedné z nich byl
plotter, druhá na něj tiskla přes síť. Podrobným sledováním jsem zjistil, že se print job
správně předá, analyzuje ... a zahodí bez náhrady. Natrápil jsem se tím dost. Nakonec
pomohl downgrade na lpd z RH5.2. Ale IMHO už to bylo opraveno i pro RH6.1 a bude
to v updatech.

> Zlobivalo to jen obcas, ale ted jsem pridal jeste OKIPage14ex (take s
> ethernetovym sitovym rozhranim) a u ni to tuhne kazdou chvilku.
> Hledal jsem kde se dalo. Na redhat.com jsem nasel balik lpr-0.44-1.i386.rpm,
> u ktereho bylo napsane, ze nejakou takovou chybu obsazenou v puvodnim RH 6.1
> odstranuje, ale ani po jeho instalaci se to nezlepsilo.

Zkuste použít lpd ze staší verze, připadně z novější 7.x a přeložit si to sám .src.rpm ->
.i386.rpm.

A pro RH6.2 (IMHO binárně kompatibilní) jsou v update dokonce 3 verze :

lpr-0.50.1-1.i386.rpm
lpr-0.50.5-1.i386.rpm
lpr-0.50-7.6.x.i386.rpm

Miroslav BENES