Re: tuhnoucí lpd

Karel Kral offline na carver.axes.cz
Pátek Únor 15 08:26:48 CET 2002

Dobry den,

PP> Posílal jsem tento dotaz již v pátek, ale nikdo na to nereagoval. Nevěřím,
PP> že by linux neąel použít v roli printserveru a že by to nikdo nezkouąel,
PP> proto to posílám jeątě jednou.

Stavame se mi to taky (resp. na jedne siti, kde znam spravce). Zatim
jsme to nevyresili = stejne priznaky. Zjistili jsem akorat, ze se to
stava casteji (resp. s castejsi pravdepodobnosti) kdyz se uzivatel win
snazi do fronty nejak zasahovat (mazat sve tisky a pod.).

Asi nam nezbyde nic jineho nez prejit na jineho daemona ;-)

Karel Kral                           mailto:karel na co-as.cz
---