TV karta, brum

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Únor 11 16:04:10 CET 2002

Moja TV karta mala problem na niektorych staniciach zo zvukom,
ale aj obrazom (bolo to nad urcitimy frekvenciami). Bavil so sa
s tym ako tienenim, vymienanim kariet (teda poradia v PCI slotoch),
ale nakoniec som zistil, ze pri zatazeni procesora to zmizne.
Preto pred tym, nez zacnem pozerat telku (alebo pocuvat radio) cez
danu kartu musim napisat:
cat /dev/zero > /dev/null &

Vyskusajte, ci nahodou to nie je procesorom. Ked to zmizne, tak
je to prave ono a bohuzial nijake tienenie nepomoze.

Igor

PS: robi to ak mate procesor cez redukciu. Ja mam redukciu
do na slot1.