Prilohy v SendMailu

Libor Vaněk xvanek na fi.muni.cz
Úterý Únor 12 08:58:21 CET 2002

Totez bych potreboval i ja, ale prisel jsem pouze na to, ze musis si
nainstalovat verzi sendmailu s filtrem, ktery se jmenuje "milter" a vypada
to (aspon podle webu) na docela pekne hnusnou drbacku... Pokud by jsi prisel
na nejaky snadnejsi zpusob (nebo na nejaky balicek s tim milterem pro RH),
tak urcite napis.

D',
Libor

"Tomas KRISTOF" <tomas.kristof na systemnet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:a48j01$1fr4$1 na news.vol.cz...