USB flash pamet Dicota Voyager

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Únor 11 16:47:26 CET 2002

Zdravim,

dostala se mi do ruky takova ta mala vecicka do USB portu s 16 MB flash
pameti a rozhodl jsem se zkusit ji rozbehat pod Linuxem, i kdyz tomu
(hlavne vzhledem k ruznym zminkam o ochrane heslem v manualu) prilis
neverim.

Jelikoz jsem se s USB zatim nijak zvlast nepotykal, chci se zeptat,
jestli se da zkusit jeste neco jineho, krome pichnuti do portu a
zavedeni modulu usb-storage (coz nezabira)?

Konkretne jde o produkt Dicota Voyager, nicmene podle vendor ID je to
OEM Trek. Jedinou zpravu, kterou jsem o tom nasel, je asi pul roku stare
konstatovani, ze to nefunguje, ale ze pokud se najde cas, nemel by byt
problem to zreverznit :) a driver napsat. Jak rikam, moc sanci tomu
nedavam, ale kdyby nekdo nahodou neco vedel, uvitam kazdou informaci.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka