TV karta, brum

Tibor Zenis zenis na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Únor 13 10:09:24 CET 2002

> Ja jsem pouzival:
> renice 19 $$; while :; do :;done

Mam vhxtreme, sprava sa tak isto s PIII v slot1. Pred tym som mal inu
dosku s celeronom v slot1, tam isla bez problemov.
Dalsie riesenie je pouzit ttv, tam zobrazuje vacsinou ide dobre.

Niekde som cital, ze problem je v nedostatocnom filtrovani napatia.
Odstranit by sa mal dat prispajkovani tantalovych kondenzator priamo na
napajace kontakty tunera a napajacie droty nahradit tlmivkami
(neoverene).

--
; Tibor Zenis          ;

Daląí informace o konferenci Linux